Bingolotto

Så spelade vi Bingolotto igen. Känns som vi blivit ett riktigt gammalt par, som sitter på söndagkvällarna och spelar Bingolotto till crappy musik i programmet. Inte vinner vi nånting heller. Jag som skulle nöja mig med en hundring så man slipper betala nästa veckas lotter ;)

Dock är faktiskt Bingolotto en rätt bra avslutning på veckan och helgen. Lite lagom avkopplande, och så gör vi något ihop. Sen finns det ju en yttepytteliten chans att vi vinner något. En bil hade varit soft, bra att ha sen när bebben är här :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0