Ajajaj

Känner mig helt konstig i kroppen idag. Det började med att det tog evigheter för mig att få i mig min frukost. Müsli med yoghurt, hur svårt kan det vara liksom? Är ju både gott och nyttigt... Men, efter mindre än hälften började jag må illa och kände mig spyfärdig. Eftersom jag ändå var hungrig, åt jag långsammare och långsammare. Lyckades till slut få i mig hela tallriken ändå.
Sen har jag varit dötrött större delen utav dagen. Orkade knappt gå upp, och har senare känt mig som jag halvsovit. Ingen energi i kroppen överhuvudtaget.
Dessutom har jag haft ont hela dagen. Nedre delen utav ryggen har smärtat fram och tillbaks så jag emellanåt inte har klarat av att stå upp. Vissa rörelser gör ont. Just nu har jag ont när jag sitter ner också. Det har även gjort ont i magen till och från. Bebisen har dock varit lite halvgalen idag med, så den är det ju inget fel med... Dock fattar jag inte vad det är för fel på mig.

Lyckligtvis var sambon så gullig att han lagade maten idag när han kom hem från jobbet. Jag orkade verkligen inte stå upp såpass länge att jag skulle hinna laga mat. Dessutom står han just nu och diskar. Blir så tacksam när han gör sånt, utan att jag behöver tjata. Jag sa bara till honom att jag hade ont och frågade om han kunde fixa det, så gjorde han det. Sött :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0