Udda tider

Det märks att man har en bebis hemma när frukostintag sker vid ett på dagen. Man passar på att sova när han sover, och då han är vaken ett par timmar på nätterna, så blir det inte direkt tidigt man går upp. Sambon gick till jobbet idag igen efter sina tio dagars föräldraledighet, vilket innebär att han inte kan passa en vaken lillskrutt. Jag får gott vänta tills han somnat, för jag vill inte lämna honom ensam vaken. Får se hur detta kommer gå i längden. Tror jag måste hitta något slags system för hur jag ska få ihop det, för såna här tider kan jag ju inte ha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0