Massa besök redan!

Ja, sen vi kom hem från BB har vi redan haft flera besök. Många som är nyfikna på den nya familjemedlemmen, som är samtligas första barnbarn också. I fredags var syster och pojkvän här, hade med sig blöjor och godis. Bebis farmor körde hem oss samt köpte lite hämtmat åt oss, så vi slapp ställa oss och fixa sådant.

I lördags kom min mamma (nyblivna mormor) och en annan syster hit. De hade med sig lite söta kläder till lillen, en "kostym", mockasiner och en tröja. Även sambons tvillingsyster med fästman kikade förbi en snabbis för att kika på lillen.

Idag kom min pappa med fru samt de sista utav mina systrar förbi med en gullig mix utav body/tröja. Även syster nummer ett med pojkvän var förbi en sväng igen och hade nu med sig lite byxor, tröjor och en mössa. Massa söta saker han fått nu :)
Själv låg han mest och sov under de flesta utav besöken...




Han är populär, lillfisen :)



Kommentarer
sofia

Väldigt söt kille!! <3 socialt av honom att sova när släkten e på besök, haha ;-) skojja, hur går det med amningen? Kram från syssling

2011-12-18 @ 22:49:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0