Lite mer vaket idag

Idag har lillfisen varit lite mer vaken än annars de senaste dagarna. Än så länge har han mest ätit och somnat vid bröstet, sovit tills det varit dags att äta igen. Varit lite vaken emellanåt, kissat och bajsat. Och oj, ad ha kissar och bajsar när han väl gör det! Prutt säger det, och så är blöjan full. Varje gång sambon sedan bytt på honom, har han bajsat och kissat lite till på skötbordet, haha! Det blir mycket kläder i tvätten här nu, men vad hade man egentligen förväntat sig?

Tillbaka till idag. Han har legat i mitt knä några timmar och mest bara tittat. På mig, på tuttarna, på något jag inte har en aning om. Han är så söt när han bara ligger där och spanar. Och hans knasiga miner sen! Man borde försöka lyckas ta kort på allihop, speciellt hans underbara leende. Dock kommer det mest när han nästan somnat vid bröstet, sådär lite halvt i sömnen. Så underbart sockersött! Jag tror jag är kär... <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0