Jag vill sooooova!

Under kvällen blev jag sjukt trött. Kanske inte så konstigt när jag knappt sovit en blund på flera dagar..? I vilket fall, så var lampan släckt och allt, redan vid klockan nio på kvällen. Alla gäspningar lurade mig till att tro att jag skulle få somna, och det hyfsat snabbt. Icke sa nicke. Närmare ett-tiden gav jag upp. Gick upp och satte mig vid datorn. Har surfat lite på damnyouautocorrect.com bland annat. Försökt underhålla mig själv.

Känns som man snart ger upp totalt. Ögonen går i kors, men det hjälper visst inte. Får panik vid det här laget, vill inget hellre än att kunna somna. Sova åtminstone tre-fyra timmar i sträck. Något är bättre än inget. Det ultimata hade ju dock varit en hel natts sömn. Minns knappt längre hur det känns ens... Vad sjutton ska jag göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0