Grattis syrran!

Min söta syster fyller idag 26 och räknas nu som vuxen nästan överallt. Inga mer rabatter om hon vill åka nånstans, förutom med Bus4You, hehe. I alla fall; jättegrattis till henne!

Har idag varit hos henne och firat lite med familjen, min egen lilla, och såklart mamma och syster därifrån. Syster-yster fick presenter och vi fick gott fika bestående av tre sorters "tårtor" (prinsess, kladdkaka och moussetårta). Mums till allt utom prinsesstårtan! Lillen fick sin gamla vanliga mat, vad annars? Nästa år kanske han också kan få lite variation ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0