Grattis lillebror

Idag vill jag gratulera min lillebror på födelsedagen. Önska honom allt gott, och ett bättre liv. Jag skulle vilja träffa honom igen, har inte gjort det på några år. Idag fyller han fem, läkarna sade att han inte skulle bli tre. Varje dag är en bonus, men tyvärr verkar hans mamma inte förstå. Han själv förstår inte, och ibland är jag glad för det. Han hade blivit så ledsen om han förstått hur hon beter sig.

Grattis på femårsdagen, lillebror. Hoppas de tar hand om dig ordentligt där hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0