BF+8, jag orkar inte längre!

Blir seriöst galen på det här nu. Sitter och lipar, för jag orkar bara inte med det här längre. Jag får knappt någon sömn alls på nätterna, för det är då de förbannade värkarna sätter igång. Ingen skillnad i hur ofta de kommer, men de gör förbannat ont för det. Så fort jag går upp och sätter mig vid t.ex datorn eller i soffan, så går de över. Går jag och lägger mig igen på dagtid så kan jag helt enkelt bara inte somna. Min kropp börjar säga ifrån så det skriker om det och jag mår förbannat dåligt psykiskt vid det här laget. Det känns som att bebis bara vill jäklas med mig, och aldrig komma ut. Dessutom har jag i princip konstant ont i nedre delen utav magen, typ undertill. FUnderar över om det är tarmarna, för jag lyckas inte tömma dem hur nödig jag än känner mig i princip.

Jag känner inte heller att jag vill varken prata med eller åka in till förlossningen heller. Jag litar inte på dem. De gav mig ett fruktansvärt dåligt intryck senast och jag vill helst inte alls ha med dem att göra. Inte heller vill jag behöva genomgå en till sån där undersökning och ha ont i underlivet resten av dagen. De är alldeles för oförsiktiga och tydligen får de inte ut nåt utav det i alla fall. Bara jag som mår dåligt utav det.

Kan inte ungjäveln bara komma ut?! Sluta plåga mig med det här utdragna värkarbetet? KOM UUUUUUUUUUT NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0