BF+7, pinvärkar hela natten

Jag har knappt lyckats sova en blund inatt. Värkarna har kommit med ganska jämna mellanrum och gjort förbannat ont. Så fort jag hållt på att somna, så kom de. Jag är rätt så trött idag tack vare det. Gav till slut hoppet om att någonsin kunna somna ordentligt (lyckades väl 20-30 minuter ett par gånger på morgonen efter många om och men) och gick upp. Då slutade värkarna i princip rätt snabbt, så nu händer det återigen - ingenting. Hur länge ska man behöva stå ut med att ha det så? Kroppen blir ju helt slut, hur ska den orka med det hårda arbetet som ligger framför den?

Får väl se vad jag orkar med i övrigt idag. Om jag orkar ställa mig och diska och laga mat t.ex. Orkade knappt göra frukost åt mig själv ju, trots att jag var vrålhungrig. Sambon har åtminstone lovat mig massage när han kommer hem från jobbet. Får väl se om det blir någon mat idag. Tror jag ska försöka lägga mig en stund igen och se vad som händer. Om bebis låter mig sova, eller om bajsvärkarna sätter igång igen. 10-20min mellanrum på ett ungefär. Läcker någonting efter en stund liggande också. Undrar fortfarande vad sjutton det är om det nu inte är vatten?



Kom ut nu då, så jag också kan pussa på dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0