BF+6 och det känns lite som allt stannat av

Jag som faktiskt trodde att det skulle bli bebis i helgen. Ack, vad fel jag verkar ha haft. Allt har stannat av totalt känns det som. Lite värkar under natten igen, men färre än natten före. Jag som vill ha ut bebisen nu!!! En del säger att man ska vila, ta det lugnt. Tycker det är nästan det enda jag gjort i ett par månader, efter att jag blev sjukskriven. Andra säger att man ska röra på sig så värkarna kommer igång. Jaha, hur långt ska man gå då? Allt gör ju ont! Skit också.

Längtar verkligen efter att graviditeten ska "gå över". Både för att jag vill träffa bebis nu, och för att vara gravid är bland det jobbigaste jag varit med om. Visst har det sina fina stunder, men jag tror inte jag vill göra om det igen. Kunde inte människor bara lagt ägg och ruvat istället?

Äh, ska gå och äta lite choklad istället, så kanske jag blir på bättre humör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0