Tand 5 och 6

Just ja! De dök inte upp riktigt så snabbt som jag hade trott, men i söndags sprack tand nummer fem igenom. Överkäken, till höger om de redan existerande tänderna. I måndags sprack så tand nummer sex igenom, också i överkäken fast till vänster. Så nu har vi återigen en skrutt på glatt humör, som inte dreglar ner allt något enormt. Har vi väl ett par veckor på oss åtminstone, innan nästa par tänder bestämmer sig för att kika fram. För ja - de har kommit i par varenda gång hittills i alla fall!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0