Mina nya bilar

Det hade visst vait något som hette Kungsrallyt på Öland i lördags. Coola gamla bilar, och fräscha nya bilar. Bestämde mig för att kidnappa ett par utav dem, bara för att kunna ha kul med dem, haha! Nä, men skämt åsido, visst skulle man någon gång vilja köra något sånt här?
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag funderar över hur jag ska få med den här skönheten hem ;)
 
 
 
Sen har vi ju några av de äldre coolingarna... Inga bilar jag direkt vill ha, men de är roliga att se, kul att de är i så bra skick och kördugliga. Frågan är bara hur rallyt funkade? De nyare bilarna är ju definitivt snabbare...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MissMi

Här får du följa mig och min lille skrutt i vardagen, och det blir allt från mysiga bilder till inlägg där jag kanke klagar lite för mycket. Dock har klagandet avtagit efter skruttens födsel :)

RSS 2.0